ДОСЬЄ НА ЗРАДНИКІВ

Блог з інформацією з соціальних мереж

суботу, 4 квітня 2015 р.

ХТО КОГО ЗРАДИВ НЕ РОЗУМІЮ І РОЗУМІТИ НЕ ХОЧУ

МАСКИ СНЯТЫ!
Патриотизм и "пассионарность" по-филатовски (совпадение НЕ случайно!!!)
ненависним "лібералам"? Я і ці люди, Боря, пройшли дві революції і незліченну кількість дрібніших протестів, без чартера під жопою, без мільйонів на рахунках і без Ізраїлів, готових прийняти нас у будь-який момент. Я - як інші сопливі ліберали - на кожній з них щодня мала шанси згинути в якомусь відділку, бути там катованою, ґвалтованою і убитою, і нікому було б мене звідти дістати, бо я НІХТО. Я просто УКРАЇНКА. Але я і всі ці інші ПРОСТО УКРАЇНЦІ виходили на вулиці все одно, і завжди добивалися свого. А ви, поки таких, як ми оце, не почали пиздити дубцями насмерть на вулицях, сиділи і дивилися в інший бік від цього виплодка януковича, бо вам було НОРМ. Ваш бізнесик коханий не сильно чіпали, а на права людей і на свободу слова, ми вже знаємо, вам насрать, ти це регулярно повторюєш і знову повторив. Так я тобі скажу - це все тобі набридне і ти з'їбеш у кращі краї, бо в тебе є куди, є за що, є до кого. Бо всі твої слова, що це твій дім і відступати нікуди - один пафос. Нікуди відступати таким, як я - з однокімнатною квартирою, немолодими батьками, в яких я одна, машиною в кредиті та гордістю, яку легко зачепить. І такі, як я, скинуть наступного недотирана, і наступного, і наступного, і будуть скидати, поки НЕ ЗДОХНУТЬ. Бо ми інакше не вміємо. Іди нахєр, Боря. Хочу забути, що колись знала тебе, поважала і захоплювалася.
111

  • Ольга Владимирова омг. стать именем нарицательным - это ого-го. начинаю завидовать даже)
  • Ольга Владимирова Гумилев не заслужил, я вижу.
  • Natasha Lobach Вікторіє, Ви крута
  • Victoria Narizhna У мене були відкриті всі дороги задовго до того, як ти вивчив слово "патріотизм". Мене виховали в любові до своєї країни, і мені не треба для боротьби за неї твоє благословіння.
  • Victoria Narizhna Боря, ти почав крити нас саркастичними хуями задовго до цих подій. І НІЯК на критику не реагував, НІЯК взагалі. Ти думав шо, ми частина твого клубу окропом ссущіх фанаток? Я тебе цінувала завжди за те, що ти чуєш, що з тобою можна говорити. В тебе вушка позакладало значно раніше. З того моменту, як ти на мене наїхав за моє обурення бюджетниками, мені стало ясно, шо ілюзія скінчилася. Так шо які смски. Ти сам повідштовхував усіх, хто не підлизує.
  • Larysa Denysenko Віко, якщо для людини смс від Ляшка (йопта) важливіше за щирість та чесність, це багато що пояснює.
  • Алла Рибіцька О даа, неофітство в дії! Вперше "родіну полюбіл", а тепер не знає, як з цим жить.
  • Владимир Жиляев Я что-то не понял. Какой Береза и чем ему не угодил?
  • Алла Рибіцька Гг, спочатку "малиш біпі" стає "перспективним політиком", а потім люди, з якими рятував область - зрадниками. Нормальна тенденція.
  • Iryna Zheldak І не варто ототожнювати "лібералізм" і українство. Я - українка, яка виходила на вулиці і теж пройшла дві революції. Але лібералізм тут точно ні до чого. Як і "фемінізм" і решта вигадок і фантазій.
  • Volodymyr Karpus А зі скільки кімнатної квартири вже починаються поважні люди, очевидно, не імпотенти?
  • Elena Podolyan Знаете, читая вашу переписку, становится ясно, что до безразличия друг к другу здесь очень далеко. Много горечи и обид.
  • Алла Рибіцька Elena Podolyan так воно й не дивно, після всіх цих місяців..
  • Юрій Лукан Віктріє, люди, яка навіть 2Х2=4 виголошує хамським тоном , страждає на явний комплекс меншовартості. Вона ніколи не стане державним діячем. Тільки хамом на 5 хвилин. Спливе і знову піде в небуття. . Тримайтеся. Ви перемогли і переможете ще.
  • Владимир Жиляев Пані Ірино, ну і будь-яку іншу течію ідейну теж не слід ототожнювати з українством. Звичайно, якщо ми хочемо досягти консолідації народу. p. s. А те, що "справжнім політиком" став Ляшко, якого колись називали "бойовим п_дарасом" і відкрито пишалися тим...Показати більше
  • Віталій Лямічев Смішно читати персистентного релікта, який закидає іншим відсутність пасіонарності 
  • Владимир Жиляев p. s. а что Гумилев у нас стал уже создателем "единственно верного учения" (с) ?
  • Юрій Лукан Дьявол начинается с пены на губах ангела... Всё рассыпается в прах, и люди, и системы, но вечен дух ненависти в борьбе за правое дело, и потому зло на земле не имеет конца (c) Померанц
  • Elena Podolyan Не в пассионарности дело. Скорее, крик "вы недостаточно меня любите, любите больше и любого, ведь это я!" И в этой потребности у других есть только одна роль - быть полезными. На собственную позицию и несогласие у них нет права. Мы объединяемся вокруг ...Показати більше
  • Віталій Лямічев Гумільов був введений в текст для підкреслення в очах малоосвічених фанатів інтелектуальності автора
  • Iryna Zheldak Володимире, насправді спільна риса обох сторін цього "конфлікту" - кожна з сторін вважає, що має монополію на правду і єдино правильну точку зору. В іншому випадку. - починається оце "йди нахер/сам(а) йди/@бав(ла)/манав(ла)/вертів(ла)" і т.п.
  • Victoria Narizhna Borys Filatov Перенос?!! Перенос!!! Ах ти ж твою мать, ЖОДНОГО, жодного прапора, фотки, свічки не приніс ніхто до Штабу, все, як я і сказала, викинули к хєрам комунальники! Ви з Березою і Чижик очима на мене лупали, не знали шо сказать (тоді ще так дру...Показати більше
  • Владимир Жиляев Все мы кого-то не читали... А есть ведь и несогласные с Гумилевым,считающие, что это всё красивые и мало что объясняющие (или даже ничего не объясняющие) словеса...
  • Віталій Лямічев Владимир Жиляев я б сказав, є люди, яким подобається жити в моделі світу, описаній Гумільовим. Але ця модель нічим не краща, ніж модель Даниїла Андреєва. Просто зрозуміліша 
  • Victoria Narizhna Iryna Zheldak Іро, я сказала, що я та інші згадані Борею "ліберали" - українці. А не навпаки. А тенденція всюди починати приплітати фемінізм - це вже тягне на хворобливу зацикленість. В цьому пості про це, здається, і близко не йшлося.
  • Владимир Жиляев IПане Віталію, зізнаюся, я не читав ні Андрєєвва ні Гумільова тому не можу порівнювати. В своїх міркування виходжу з простої тези - ЖОДНА теорія не може бути абсолютизована. Тим більше у суспільних науках і філософії.
  • Victoria Narizhna Віталій Лямічев Владимир Жиляев А ну припиніть мені тут свого Гумільова! Я занадто зла сьогодні, щоб толерувати флуд, соррі
  • Марина Давыдова О_О штоетобліать?
  • Владимир Жиляев На щастя, він не наш, тому принияємо
  • Дмитро Десятерик Апеляція до Гумільова взагалі як мінімум смішна. Гумільов був ЗООЛОГІЧНИМ українофобом, російським імперіалістом і закінченим націоналістом, а його шовіністичні мудрствування взагалі не мали нічого спільного з історичною наукою.
  • Andrij Bondar "Пасіонарій" – як я розумію, це той, хто може невозбранно дать іншому пизди у критичний момент і тепер вважає, що має право так робити з усіма і завжди? А все інше від лукавого – права людей і проча толерастія. ) Ну-ну. Бач, все одно, Кусю, як не крути...Показати більше
  • Victoria Narizhna Марина Давыдова Не знаю, може нема на кому зло зірвати. Я би змовчала, чесно, але НІХТО НІКОЛИ мені не буде казати, що я кухонний революціонер. В мене від цього чайника зі свистком в очах потемніло.
  • Віталій Лямічев Кусю, я лише критикую модель, вибач
  • Ігор Петровський Victoria Narizhna чому ж, саме КУХОННІ й будуть. особливо, якщо кухня в них велика, розміром з Ізраїль.
  • Iryna Zheldak Віко, я думаю, що ти зрозуміла, про що йдеться  і про виключність, про масштаб внеску і вирішальність для революції різних...верств 

    Про зацикленість - це, звісно, "гостро", "красиво", проте так вже очікувано і заїжджено 
  • Віталій Лямічев А хтось вже жартував на тему залежності розміру квартири від розміру органів?
  • Alexander Letichevsky Я извиняюсь, а кто такой Гумилёв?
  • Victoria Narizhna Iryna Zheldak Поки я зрозуміла, що ти встигла першою з усіх, готових дисципліновано підлизати та допомогти Борису утвердитися в думці, що революцію зробили мільйонери з олігархами. Чекаю, де ж інші фанати з надією на спільне майбутнє. Шось не йдуть.
  • Alexander Letichevsky Я поэтов не читал. Я все больше сказки.
  • Marina Moskalyova Еблись мы значит как могли с макулатурой, советской и типа классикой, нереально устаревшой. С людьми не пробовали, говорят эмоциональная привязанность и кучу ништяков экзистенции. От постоянной маструбации и рационального обожания себя, мы стали называ...Показати більше
  • Marina Moskalyova И. ЖЕЛДаК, жэнщино, пост не о вас и не о вашем незнание понятий, которые закреплены в истории культуры. С точки зрения лесбийского сепаратизма, Вы очень вкусная дэвочка патриархов. Рискуйте дальше демонстрировать эпиляцию образования и густоту и пышность понятий.
  • Victoria Narizhna Moskalyova, ти сьогодні в такому ударі, що в мене від твоїх коментів трохи аж злість пройшла :))
  • Svitlana Vovk Підтримую!
  • Iryna Zheldak Я? Підлизати? Будучи у нього в бані? 
    Вибач, але здається ти...перебільшуєш))) (я буду коректною)
  • Vasilisa Trofimovich Не знаю, можно ли называть предателями, даже потенциальными, людей верных в первую очередь себе, своим целям и убеждениям. И не отступающих от них ради чего бы то ни было. Вот если бы наоборот - тогда наверное да. 

    А еще понравилось про "грустную некр
    ...Показати більше

Немає коментарів:

Дописати коментар