Ситуація, що склалася створена шляхом застосування технології, відомої під назвою «Щурячий король». Завдання цієї технології - зруйнувати ключові вузли, невидимі фундаменти і скріпи соціальної конструкції. Створити атмосферу роздробленості, коли кожен сам за себе і немає поняття «свій». Щоб досягти цього, потрібно зламати моральність. Показником зламаною моральності є поведінка, коли свій зраджує свого.
Суть цієї технології дуже яскраво розкривається на прикладі щурів.Ці тварини в першу чергу відомі своєю неймовірною виживанням.Основа такої живучості - у соціальній згуртованості. Щури неймовірно соціальні тварини. Вони разом ходять «на справу», допомагають один одному, захищають, якщо є можливість, забирають з собою поранених. Щури відчувають себе єдиним організмом і ведуть себе як єдиний організм. Вони швидко обмінюються інформацією, швидко попереджають про небезпеку, передають навички захисту. У такій поведінці немає індивідуальної вигоди. Захисний механізм має моральну природу.
Один з найефективніших способів боротьби з пацюками заснований на руйнуванні захисту. Так як захист має підставою моральність, спосіб в результаті заснований на руйнуванні моральності. Всім не можна зламати моральність. Можна зламати одиночці, та й то не відразу. Ламають поступово. Для цього створюють умови, коли раціональна логіка набуває вирішальне значення. Головне, змусити зробити перший крок - дію, до цього що знаходиться під абсолютним табу.
Робиться це в такий спосіб. Беруть велику і сильну щура, довго морять її голодом, а потім кидають до неї в клітку тільки що вбитого щура. Після деяких роздумів вона пожирає свого мертвого побратима. Раціональна логіка підказує: це вже не побратим, це їжа.Йому все одно, а мені вижити потрібно. Значить, їсти треба.
Другий раз планка аморальності піднімається вище. У клітку кидають ледве живе тварина. Нова «їжа» хоч і майже мертва, але все ж жива. І знову раціональна логіка підказує рішення. Він все одно помре, а мені потрібно жити. І щур знову їсть собі подібного, тепер уже практично живого.
Третій раз в клітку кидають цілком живу і здорову "їжу", слабкого щурика. У сильної щури знову включається алгоритм раціональної логіки. Є все одно нічого, каже вона собі. Що толку, якщо ми обидва загинемо? Нехай виживе найсильніший. І найсильніший виживає.
Зверніть увагу, у щура на прийняття рішення з кожним разом йшло все менше часу. При цьому рівень аморальності кожного нового пожирання був все більше. Через деякий час щур взагалі не думала.Вона ставилася до своїх співвітчизників як до їжі. Ледве їй підкидали в клітку нову щура, вона тут же накидався на неї і пожирала. З моменту, коли вона взагалі не думала, жерти чи не жерти, її моральність була зламана. Далі її випускали назад у суспільство, звідки свого часу взяли. Це вже була не та пацюк. Це вже була істота без ознак моральності. У своїх вчинках вона керувалася тільки логікою егоїзму. Але оточуючі не знали цього. Вони брали її за свою і повністю довіряли.
Дуже швидко істота, зовні схоже на пацюка, приходило до думки: навіщо десь шукати їжу, якщо вона кругом, тепла і свіжа.Раціональна логіка визначала характер дії. Крисоед вибирав нічого не підозрює жертву і пожирав її.
Дуже скоро він приходив до висновку, що найоптимальніший варіант - не відкрито нападати і пожирати, а робити це таємно від суспільства. Наступного разу під тим або іншим приводом цей щур заманювала свою жертву в затишне місце і там пожирала.
Коли у щурячого спільноти не залишалося сумнівів, що серед них завівся вовк в овечій шкурі, пацюки йшли з цього місця. Причому, йшли в ста випадках зі ста. Тварини немов боялися отруїтися флюїдами трансформованого щури. Вони боялися стати такими ж.Інстинктивно відчували: якщо їх свідомість вбере нові установки, виникне суспільство без гальм, суспільство зрадників, суспільство споживачів. Атмосфера аморальності зруйнує механізм соціального захисту і загинуть усі.
Навіть пацюки не хочуть жити в громадянському суспільстві, побудованому на постійній війні між собою, що роздирає єдине на множинне. Щури розумнішими людей. Справедливо побоюючись, що раціональної логікою егоїзму заразиться щуряча еліта, вони йдуть в інше місце.
Щурів рятує від такої трансформації відсутність свободи в людському розумінні. Відсутність такого потужного інтелекту, як у людини. Вони керуються інстинктом. Інстинкт визначає головною цінністю товариства не їжу і навіть не життя окремої щури, а моральність. Це фундамент, на якому побудована будь-яка соціальна конструкція. Заради її цілісності вони йдуть від джерела зарази.Зберігаючи фундамент, щури зберігають себе єдиним суспільством з традиційною шкалою цінностей, в результаті зберігаючись як вид.
Руйнування людського суспільства здійснюється за технологією «щурячого короля». Весь удар сконцентрований на руйнуванні моральності.Всіма способами випалюється поняття свій.
Споживче товариство вчить: своїх в природі немає. Всі чужі, все - потенційна їжа.Найоптимальніша їжа ті, хто знаходиться поруч і вважає себе твоїм близьким. І не підозрює, що ти насправді «щурячий король». Він вірить, а ти його жереш.
Таких «щурячих королів» в сучасному суспільстві стає все більше. Це найстрашніші хижаки. Вони об'єднуються в угруповання, розглядаючи співвітчизників як бидло (їжу). Відкривши «істину», що своє щастя можна побудувати на чужому нещасті, спочатку вони діяли в лоб - «пожирали» народ відкрито. Потім зметикували, що найоптимальніший варіант - пожирати під завісою красивих високих слів.
З екранів полилися потоки обіцянок і пишномовних слів про свободу і рівність.Спочатку «королі» не збиралися виконувати обіцяне. Для них це було лише засіб приманити «їжу». Вони рвалися на ключові вузли суспільства, щоб під покровом красивих слів жерти своїх. Із кожним роком вони набиралися сил, ставали сильнішими, виверткими і небезпечними. Головна їх небезпека - вони зовні не відрізняються від здорових членів суспільства. Вони навчилися так маскуватися, що виглядають краще за своїх чесних побратимів.Але якщо не слова слухати, а на справи дивитися, неважко розгледіти суть цих істот.
Дрібні «пацюки», трудяться в кримінальному секторі, міркували - ось лежить п'яний, в кишені гроші. Все одно хтось візьме. Якщо так, чому не я? І брав потихеньку. Потім брав у напівп'яного. Пояснення було інше: він все одно проп'є, а мені гроші потрібні на правильні справи. А потім приходив до думки: саме грошей всім не вистачає, все погано живуть, то нехай виживе найсильніший. Далі видивлявся жертву, бив по голові і грабував. При відсутності моральності проти такої логіки нема чого заперечити.
У бізнесі логіка спочатку приводила до думки, що людину можна звільнити, викинути на вулицю. Хід думки зрозумілий: якщо не викину, розорюся, і в підсумку він все одно опиниться на вулиці. І я разом з ним. Разу він все одно там виявиться, нехай вже краще без мене. І звільняв.
Другий етап: нехай працює, але зарплату можна не платити. Інакше розорюся, і все опиняться на вулиці. А так підприємство збережеться.Та починалися свідомі затримки виплат.
Третій етап: наприклад, підприємець свідомо починав робити шкідливу для здоров'я продукцію. Якщо буду думати про долю незнайомих людей, розорюся. Нехай самі про себе думають. Для нього побратими були не більше ніж тепле живе м'ясо, яке саме в рот повзе.
Аналогічно міркували політики. Перший слом, поїдання трупа, ця обіцянка того, що свідомо виконати нереально. Логіка: якщо не будеш обіцяти сім мішків гречаної вовни, тебе не виберуть. Виберуть іншого, гірше тебе, який обіцяє, що рот вимовить. Раз в кожному разі суспільство буде ошукано, але в одному випадку ти опинишся в числі дурнів, а в другому випадку в числі обраних, нехай буде другий варіант.
Аналог другого етапу зламу моральності, пожирання напівживого побратима, це торгівля місцями в своїй партії. Логіка теж зрозуміла, на вибори потрібні гроші. Якщо будувати з себе "гімназистку", гроші візьмуть конкуренти. В результаті гроші все одно хтось візьме, і в будь-якому випадку буде обраний. Раз це неминуче, то хай краще я візьму, ніж хто-то.
Третій етап, пожирання живого і здорового побратима, - лобіювання законів, які йдуть на шкоду суспільству. Логіка та ж сама. Якщо ти відмовишся взяти участь в прямому пограбуванні суспільства, його пограбують інші. Людожерські закон однаково проштовхнуть, а раз так, яка різниця, через кого це буде зроблено? Краще нехай через мене.
Сьогодні політичний публічний сектор є збіговиськом «щурів» останньої стадії. У них немає нічого святого, нічого особистого, тільки бізнес. І цей процес не може зупинитися. Він буде вдосконалюватися, підкоряючись раціональній логіці.
Державним чиновникам теж за допомогою раціональної логіки поступово зламали моральність. Спочатку багато соромилися, коли їм пропонували гроші. Радянські установки, що це підло, ще працювали. Потім хабар назвали іншим словом, що зняло рефлекс на слово «хабар», і процес пішов.
Хабарів тепер не брав ніхто. Тепер «відкочували», «вантажили» і «пиляли». Це вже були злодії, а шановні члени суспільства, що використовують "вікно можливостей". Сталося найстрашніше - за замовчуванням і негласно в очах суспільства це було легалізовано. Людина могла торгувати своєю честю. Суспільство йому довірила загальну касу, а він за хабар роздавав її хижакам.Порядна жінка відкине пропозицію за гроші вступити в статеві стосунки. Чиновники споживчого товариства, які торгують суспільним благом, опустилися нижче жінки, яка торгує тілом.Та хоч своїм торгує, а ці чужим. В цілому цей називався "діловий підхід до життя". На певному етапі дійшло до того, що пропонували офіційно визнати: мовляв, в адміністративному секторі склався ринок зі своїми правилами і розцінками. Раз так, чому б його не узаконити?Простіше кажучи, надійшла пропозиція узаконити казнокрадство і корупцію, а заодно і проституцію.Мовляв, все ж знають, що це є! На той момент легалізація всіх три вад була відкинута, але процес розкладання йде, все змінюється ... Наприклад, совість, тому що вона в момент продажу випаровується.
Перший етап зламу моральності держслужбовців - пропонували хабар у вигляді подяки за легальну, а, наприклад, прискорену роботу.
Потім пропонували «з'їсти напівживого». Це виражалося у виконанні двозначних замовлень.Наприклад, пробити через бюджет фінансування якоїсь школи, а з виділеної суми взяти відкат.Логіка та ж - відмовишся ти, погодиться інший. А тут і сам грошей заробиш, і дітям користь.
Третій етап - «поїдання живих і здорових». На підставі пропонується вкрасти, наприклад, гроші для хворих. Схема зовні, як правило, дуже благочестива, комар носа не підточить. Але знаючі люди все розуміли. I знову та ж логіка - не ти візьмеш, інший подсуетится. Краще ти нікому не зробиш, бюджет попив, а ти залишишся в дурнях.
«Щурячі королі», які пройшли всі кола логіки, випущені в суспільство. Вони розуміють свій народ як харчування. Харчування їм сподобалось, і вони вже самі проявляють ініціативу. Апетити зростають, техніка вдосконалюється, «щурі» збиваються в угруповання, між якими починається конкуренція.
Щоб було зрозуміло, члени цих угруповань не вважають подільників за своїх. Своїх там в принципі не може бути. Це партнери, які допомагають один одному пожирати побратимів.Як тільки партнер слабшав, його тут же пожирають колишні партнери. Ні, навіть не колишні. Пожирає і пожирає продовжують залишатися партнерами. Почала навіть культивуватися нова мораль, типу, нема за що ображатися на мене, сам винен, що розслабився, я тільки скористався. Нічого особистого, просто бізнес!
Нові умови породжують нову логіку. Партнерство зводиться до пожирання слабкого, ким би цей слабкий не був, будь брат рідний. «Пацюки" залишалися довічними партнерами, до самої смерті. Якщо знесилений партнер, яким зібралися поласувати побратими, неабияк покусаний встигав втекти, він починав викривати «щурячих королів», виносив сміття з хати. Так він сподівався відновитися на колишньому місці.Комусь це вдавалося, і його знову приймали «в обойму», наче нічого й не було. Ну, подумаєш, хотів зжерти мене, а я не дався. Тепер разом сидимо і думаємо, як кого зжерти, і один за одним дивимося, не зменшився чи партнер, чи не чи приступити до харчування. Стримуючим фактором є сила партнера і його така ж готовність зжерти тебе.
Намальована нас картина - лише бліде відображення нинішніх звичаїв. Поки люди приймають за чисту монету слова про свободу, щастя і рівність, поки «працюють» електоратом, ходять на вибори або беруть участь в «помаранчевих» революціях, вони, самі того не усвідомлюючи, створюють систему, плодить «щурячих королів».Одні люди сьогодні пожирають інших. В лоб або обманом, технологія тут вторична. Головне, це прямий людоїдство. Так, ті, хто нагорі, особисто не мажуть в крові. Це на нижньому рівні «щурів» йде пряме пограбування побратимів. На верхньому ж відбувається опосередковане людоїдство, що теж є людоїдство. Та в таких масштабах, що нижнім і не снилося. Гроші, отримані вищеописаними способами, - суть чуже горе, страждання, смерть.Якщо «щури» лисніють от жиру, значить, хтось позбувся життя. Це тільки здається, що слабкі розлучалися лише з гаманцями. Ні, ці процеси призводять до фізичної смерті найслабших членів суспільства. Переконатися в тому неважко, подивившись динаміку смерті і рождаемості.http: //akirama.com/2017/03/13/2034/
Адміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити