Все мало відбуватися, як завжди: заступник мера м.Дніпро Михайло Лисенко у телеетері програми "Наживо" місцевого 51-го телеканалу збирався зі своіми партнерами навішати лапші на вуха довірливим телеглядачам щодо перевищення строків і бюджетних витрат на ремонті Центрального мосту.
Але на програму запросили представників громадянського суспільства і заступник мера почав... тікати: адже факти, з якими прийшли активісти до телестудії - річ вперта.
(Фрагмент втечі тут також можна побачити. Зверніть увагу на лексику представника влади Дніпра).
Artem Romanyukov
я скажу тобі дещо гаряче.
сьогодні нас запросили на 51 telekanal, щоб звернутися до заступника філатова михайло лисенко та представників - фірми of the factory master pro, який керується екс-секретар міської ради з дніпра, а зараз просто на депутат вячеслав mišalov, про те, скільки грошей вони ремонтують на міст у дніпрі.
але побачити нас у студії, лисенко щойно втік з повітря і змусив його втекти.
я намагався запитати михайло питання хоча б в коридорі, але майкл categorically відмовився відповісти на них і поставити свою охорону на мене. ну що ж, представники " фабрика master плюси " на моє питання, чому вони запустити, кажуть, що у них " багато роботи ".
у будь-якому разі, заступник мера був настільки наляканий, що на канал
або він трансляції соло, або він листя. а він вже був у машині...
але ведуча з Влад Vojcehovskij зробила рішення, щоб розділити етер на 2 частини. в першу деталь, з кредитування та документами ми пояснили хто, скільки і те, як вони вкрали новий міст, а другий...
... а в другій частині, там щось про промені, стовпи, асфальт, і не те слово про вкрадені гроші та конфлікт інтересів.
я залишаю тут питання, щоб ми могли спитати це mahinatoram.
1. чому тендер на $ 177 млн грн. міст було оголосили за 2 днів до нового закупівель закону з ' в силу?
2. чи не для непрозорі, щоб отримати юридичну фірму через папери?
3. чому не тендер додати до цієї суми ще 71 млн "додаткових робіт", серед яких є встановлення élektroopor? а ви не могли б перед мостом?
4. чому, в цілому, і в додаткова контракт, там практично немає абзацу на пасивів за невдачі для виконання роботи? то ти не відходи свої гроші на punitive збитки? це треба зробити рік на ремонт.
5. якщо, як кажуть, є такі кілька фірм в україні, які можуть ремонт мостів, які не мають одного взяти, крім mišalova, чому в системі система тільки 2017 зареєстрованих 39 (!) підрядникам, які увійшли до схожі контракти з державою для суми від 20 до 200 млн?
що ж, це може піти на вічно. краще подивіться на відео, скільки вони бояться відповідати на прямі запитання про їх корупція.
Сьогодні міст відкрили. Одна сторона начебто готова... Іншу будуть робити по весні?
ВідповістиВидалити