Під нашим коштом розумію ті гроші, що виділяються на музей ім. Д. І.Яворницького з бюджету владою України.
Чому згадувати зараз доводиться цей музей в такому блозі? Просто довгий час ним правила людина поставлена ще за совка Н.Капустіна і довгий час вплив совка відчувався тут.
То совкові бабусі в залі ведть екскурсії москальською. пропагуючи добрі совкові часи. То . з якогось дива беруться 4 тис. доларів в Затуліна. що кинув їх на стіл для виготвлення копії монументу Катьки Другої для музею...Поім привіз це "подарунок" скульптуру незадовго до вбивств на Майдані в Дніпро.
Колись на кареті. що була виставлена в одній з зал музею казали. що це карета Катьки. проте зараз цього не кажуть... Історію можна міняти . як бачимо на цьому прикладі.
Але чомусь цього не вдбулось досі в тому музеї. Кажуть вона досвідчена музейник. Але подивимось на розрекламований Музей Ато. Прибрати деякі написи і він цілком підійде для Музею Ато. як погані карателі знищували Донбас. Кожен експонат мав би бути прив'язаний до конкретних людей. бо ті башти від танка мали якийсь екіпаж. що там загинув. по суті це шматок могили захисників України. за яких біля цієї башти наівіть і не згадують...
Відео в залі таки вражає своєю реалістичністю. Але і тут вражає вибірковість цієї підборки. не беруть відео надані ніким іншим. окрім наданого Хазанами або їх друзями...
Якось меценат Дмитро Піркл привіз колекцію листів німецьких солдат з окопів. Всі музеї виставляли як є. щоб показати людське обличчя тодішнього ворога і окупанта. Капустіна ж вирішила порівняти москальські листи з окопів та німецькі. здавалось добра справа. але покликала на відкриття сепаратистів. що бігали з прапорами колорадськими під ОДА і вимагали прийти Путіна в Дніпро. Вона вирішила що саме вони мають ходити посеред зали в москальських одностроях і презентувати цю виставку...
На цю виставку тоді була запрошена і дружина президента Порошенка тоді...
А одним з запрошених на відкритті був представник РПЦ. що зве себе УПЦ на наших теренах. очільник в Дніпрі Іриней... До чого це було зроблено? Чому Капустіна. при тому. що церква відділена від держави, запросила представника ворожої держави. що веде війну проти України на відкриття виставки?
А отой флешмоб в музеї з влаштуванням її співробітниками в стінах музею презентації весілля при червоних комісарах? Що це . як не пропаганда і поширення. у вигляді гри. сталінізму і більшовизму. як такого. що не представляло нічого загрозливого. Вони навіть одружували молодят та видавлаи якісь імітації посвідчень про це в музеї.... В шкірянках та червоних хустинках...
Набридло дивитись на це і на місці Капустіної навіть рипатись на конкурс . що відбувся днями в Облраді. не варто було., треба було мовчки піи і поступитись молодим співробітникам. Так ні, мабуть хазяї наказали виставити себе . щоб саме інший представник від музею не пройшов. бо ніхто з комісії від неї не був представлений, там лише від Капустіної і від протеже ОДА нової комерсантки . що рвется керувати музейною справою не маючи жодного досвіду музейної роботи. та ще підробила документи... Просували її все та ж родина Хазанів.
До яких пір чкісь клани будуть вирішувати долю наших музеїв?
Коли не було українського майже нічого то остаточну перемогу отримали представники "русского мира" http://www.balpress.info/?p=2157&fbclid=IwAR0TvddakqBO5Do-CX2LYGDIdXGlW-JzNGnNNSYksuWVPbnxIxlZHZJYiMU
ВідповістиВидалитиhttps://ru.museum.dp.ua/sww.html?fbclid=IwAR1LxuKB8W8QpzeF6iiDR2uNnJJg2XAajZKgGSU4EMY6vhJHciHp0EBLHUs
ВідповістиВидалити
ВідповістиВидалитиВіктор Векленко почувається пригніченим.
18 листопад о 07:58 ·
ДНІМ
R.I.P.
Недосказане
За можливості завжди намагаюся бути об’єктивним і рівно відстороненим. Але ситуація навколо провідного музею області трагікомічна.
Обласна влада спробувала зробити процес прозорим, здійснивши он-лайн трансляцію, але не спромоглася перевірити документи однієї з претенденток, незважаючи на резонансні зауваження ЗМІ. Або не схотіла? Поіменного списку голосувань із зазначеними посадами не бачив. Звідси є два припущення. Або розпорядження «з гори». Або дуже велика особиста зацікавленість.
Було надано три варіанти бачення. Грунтовно-монументальне, романтично-емоційне і ділетантсько-невіглаське. Для того, щоб здійснювати зміни – потрібні гроші. Для ДНІМ – великі гроші. Їх як не було, так і не буде, хіба що розпродадуть цікавинки. Відповідно, зміни мають знову бути на ентузіазмі. Наскільки його вистачить?
Холодні зали, вогкі підвали, потерті вітрини, тріщини на стінах в середині й назовні, маленькі винагороди за велику працю, відсутність виставкових площ, відсутність приміщень і людей, де можна опрацьовувати експонати, в тому числі й сторонніми дослідниками… Це – проблема не тільки ДНІМ, але зараз говоримо про нього. Хто і як це буде вирішувати?
Професійність і розуміння музею необхідні. Інакше йому гаплик. Приклад – гуманітарний департамент ДМР, там ще гірше. Яким би ти не був крутим волонтером чи бойовим офіцером, але вдалих прикладів результативної роботи на адміністративних посадах чи у керівництві комунальними підприємствами майже немає. Дещо аналогічна ситуація, коли відбуваються входження з бізнесового простору.
Впливи. Хто б там що б там не казали, але національна ідентичність міста й регіону під загрозою. Патріотизм і толерантність теж мають межі.